Farmakoterapia psychiatryczna

Zapraszamy osoby cierpiące na:

Nasz Lekarz, tak jak i pozostała część Zespołu, identyfikuje się z humanistycznym modelem leczenia.

U jego podstaw tkwi budowanie relacji symetrycznej, akcentującej podmiotowość i prawo do własnej, autonomicznej decyzji dotyczącej leczenia i schematu leczenia.

Zdajemy sobie sprawę, że niektórzy z Państwa mają różne doświadczenia w zakresie dotychczasowych kontaktów ze służbą zdrowia, w tym w trakcie hospitalizacji. Rozumiemy, że życie osoby chorującej i osób z jej najbliższego otoczenia nie jest proste, a choroba może wiązać się z szeregiem frustracji, obciążeń.

Żałoba, mobbing, bezrobocie, choroba somatyczna lub choroba osoby bliskiej, przemoc, współuzależnienie to wydarzenia, które także mogą obciążać zdrowie psychiczne.

Oferujemy pomoc farmakologiczną wobec osób, które nie cierpią na choroby psychiczne, ale z uwagi na różne zdarzenia doświadczają aktualnie w swoim życiu dokuczliwych objawów:

Psychiatra to specjalista, który nie tylko leczy, ale również chroni zdrowie psychiczne.

Przyjmowanie leków może pełnić ważną funkcję prewencyjną - pomóc osobie uporać się z kosztami emocjonalnymi trudnej sytuacji i znaleźć optymalne rozwiązanie, wyjście /.../.

Zapewniamy w trakcie spotkania atmosferę bezwzględnej dyskrecji, należytą przestrzeń czasową i życzliwe, empatyczne podejście.

W razie potrzeby lekarz:

Zapraszamy bardzo serdecznie.

Rejestracja: 506 159 525

terapia on-line:

• Skype

• Messenger

nr konta: 93 2030 0045 1130 0000 0239 6920

edukacja, członkowstwo, współpraca

top© 2013 by Agata Maria Aleksińska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Realizacja ELINTER